Al 75 Jaar advies en service  
30 dagen Bedenktijd  
Gratis verzending vanaf €75*  
Levering binnen de 72 uur  

CORONA FAQ

1. Wat zijn de openingsuren voor de winkel en voor wisselstukken?

De showroom is geopend maandag / vrijdag: 08.00 - 12.30 / 13.30 - 18.00
zaterdag doorlopend open
gesloten op zon- en feestdagen

2. Aan welke voorzorgsmaatregelen kan u zich verwachten wanneer u komt winkelen?

De heropening van de winkel gaat uiteraard gepaard met een reeks voorzorgsmaatregelen. Op die manier zorgen we voor uw veiligheid en dat van onze medewerkers.

Social distance
In de showroom dient u een veiligheidsafstand van 1,5 m te respecteren van andere klanten en medewerkers.

Winkeltijd beperkt tot 30 min.
De verplichte winkeltijd, opgelegd door de overheid, bedraagt 30 minuten.

Hygiëne en ontsmetting
Wij hebben ontsmettingsmiddel ter beschikking voor de handen. Verder dragen onze verkopers in de winkel altijd mondmaskers.

3. Hoe kan ik producten bestellen?

Onze webshop blijft 24/7 geopend. Verder kan u bestellen door ons te contacteren via Facebook messenger, e-mail of telefoon.

T +32 (0)2 272 01 72
Mail: info@vanhie.be
Social: https://www.facebook.com/VanhieShop

4. Hoe en wanneer kan ik mijn bestelde producten ontvangen?

Alle producten worden geleverd aan huis waardoor u zich niet hoeft te verplaatsen. Wij rekenen voor geen enkele aankoop een verzendingskost aan. Wij leveren zo snel mogelijk uit.

5. Ik heb een probleem bij het bestellen

Hebt u hulp nodig bij het bestellen? Neem dan gerust telefonisch contact op met onze klantendienst. Wij helpen u graag verder. T +32 (0)2 272 01 72

6. Is mijn bestelde product altijd op voorraad?

Vanhie.be beheert een ruime eigen stock van de meeste producten. Toch hebben we niet alle producten die u in onze webshop vindt altijd op voorraad in onze winkel of in ons magazijn. We duiden per product zo goed mogelijk aan of een product voorradig is of niet. Indien het niet voorradig is, krijgt u informatie over de te verwachten levertermijn. Als u vragen hebt over de levertermijn, mag u altijd met onze klantendienst contact opnemen.

7. Worden mijn aankopen altijd naar het factuuradres gestuurd?

Nee, het factuuradres en het leveringsadres mogen verschillen. U hebt de keuze. Of u laat uw bestelling op het factuuradres leveren of u kan ervoor kiezen een ander adres door te geven voor de levering als u dat makkelijker uitkomt.

8. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Als uw bestelling nog niet is verzonden, kan uw bestelling nog aangepast worden. Gewoon even bellen of een mail sturen. Voor alle wijzigingen (adresgegevens, annuleren of bijbestellen van producten, …) neemt u best zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst.

9. Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Van zodra uw bestelling is afgerond, ontvangt u van Vanhie een bevestigingsmail met uw order. In deze mail krijgt u een overzicht van alle informatie aangaande uw aankoop. Geen e-mail ontvangen? Kijk dan snel even in uw spam-folder op uw computer. U kan ook altijd contact opnemen met onze klantendienst.

10. Waar kan ik terecht met mijn vragen?

Ook voor al uw vragen kan u bij ons terecht via, Facebook messenger, telefoon en e-mail. Wij trachten u zo snel mogelijk van dienst te zijn. Onze klantendienst is beschikbaar tijdens de weekdagen van 8u30 tot 12u30 en van 13u30 tot 18u. Op zaterdag enkel in de voormiddag van 8u30-12u30.

showroom

Bezoek onze showroom

Onze showroom in Meise is uw venster op al de mogelijkheden die u heeft om uw huis in een thuis om te toveren.
Kom gerust eens langs. U bent altijd welkom. Wilt u liever een persoonlijke afspraak? Bel of mail dan even...
ons gespecialiseerd team staat altijd voor u klaar met advies en goede raad.

Meer over onze showroom